Universitate cu "GRAD DE ÎNCREDERE RIDICAT" acordat de A.R.A.C.I.S. în 2008 şi 2013
 
Departamente
Viață studențească
Orașul Galați
Casa de cultura a studentilor
UGAL on web
  • Servicii de realizare a unui audit energetic (pe conturul energetic) pentru Universitatea “Dunărea de Jos” (pdf, formulare)

  • Materiale sanitare pentru reparații și întreținere (pdf)

  • Avize insotire marfa (pdf, clarificare)

  • Butelii freon şi agent frigorific Freon (pdf)

  • CD cu Proceduri contabile obligatorii pentru institutiile publice 2016 pentru o durata de 12 luni (pdf)

  • Servicii publicare oferta educationala intr-un ghid urban (pdf)

  • Telemetru laser (pdf)

  • Achiziţie cu temporizare şi două sertare (pdf)

  • Releu de temporizare (pdf)

  • Ulei esential de catină (pdf)

  • Servicii de audit financiar pentru proiecte de cercetare (pdf, clarificare, clarificare 2, clarificare 3)

  • Sare (pdf)

  • Simeze cu prindere pe perete (pdf, clarificare)

  • Materiale de lăcătușerie (pdf)

  • Diplome personalizate (pdf)

  • Componente electrice (pdf)

  • Lucrări de reparaţii la reţeaua de hidranţi din Camin B, Str. Parcului Nr. 4 (pdf, secţiune, plan parter,formulare)

  • Acumulator plumb (pdf)

  • Servicii de închiriere auto transport persoane ruta Galaţi-Movileni-Iaşi şi retur (pdf)

  • Materiale pentru promovarea Facultăţii de Medicină şi Farmacie (pdf)

  • Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru reabilitare acoperis Camin D din Str.Domneasca Nr. 155 (pdf)

  • Materiale pentru reparații și întreținere (pdf)

  • Servicii organizare evenimen muzical în cadrul Festivalului Studenţesc de Folk (pdf)

  • Închiriere navă cu echipaj pentru navigaţie internă (pdf)

  • Săpun lichid, hârtie igienică (pdf)

  • Materiale pentru promovarea Facultăţii de Medicină (pdf, siglă medicină, logo ugal)

  • Produse pentru statie pilot acvacultură (pdf)

  • Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru reabilitare acoperis Camin D din Str.Domneasca Nr. 155 (pdf, formulare)

  • Bile, recipienţi de plastic, ulei vegetal (pdf)

  • Materiale pentru reparații și întreținere (pdf)

  • Bannere orizontale policolor (pdf)

  • Jaluzele verticale pentru echiparea sălilor de lectură din căminele studențești din cadrul Direcției Cămine, Cantine și Proiecte Studențești (pdf)

  • Cafea cu cofeină, cafea decoefinizată (pdf)

  • Produse electrotehnice (pdf)

  • Servicii de imprimare tichete de masă (pdf)

  • Ştampile cu text, rotunde si dreptunghiulare (pdf)

  • Servicii de publicitate - publicare anunturi in ziare locale (pdf)

  • Servicii de curierat rapid extern în cadrul proiectului „Izolarea și selecția unor tulpini de bacterii și mucegaiuri cu proprietăți Nelson, ca activi producători de xilanaze stabile la temperaturi ridicate și în mediu acid (pdf)

  • Sticlărie şi materiale consumabile de laborator (pdf, clarificare 1, clarificare 2, clarificare 3)

  • Dosare medicale și fișe individuale de instruire privind S.S.M. și S.U. (pdf)

  • Tricouri, pixuri şi brelocuri inscripţionate (pdf, clarficare)

  • Servicii de reparare a pneurilor inclusiv montare/demontare şi echilibrare (pdf)

  • Servicii de reparare şi întreţinere uscătoare şi maşini de spălat (pdf)

  • Servicii de televiziune pe o perioadă de 5 luni începând cu luna Mai (pdf, formulare)

  • Servicii de reparare şi întreţinere utilaje cantină: perioada mai-decembrie cu posibilitatea de prelungire pe o perioadă de 4 luni (pdf)

  • Materiale pentru întreţinerea spaţiilor verzi aferente terenurilor de sport (pdf)

  • Servicii de reparaţii, revizie tehnică periodică şi întreţinere a autovehiculelor ce aparţin Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi (pdf)

  • Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări reabilitare terenuri de handbal din Str. Mihai Bravu Nr. 46 A (pdf, formulare, clarificare 1, clarificare 2, clarificari 3, plan situaţie)

  • Servicii de asigurare CASCO, RCA, persoane şi bagaje-microbuz neînmatriculat, valabilitate 12 luni (pdf)

  • Servicii de traducere din limba română in limba italiană şi invers” (pdf)

  • Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări pentru reabilitare incintă Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor str. Gării nr. 61-63 (pdf, formulare, plan amplasament, plan situaţie, clarificare)

  • Materiale pentru reparații în clădirile Universității (pdf)

  • Servicii de proiectare şi execuție lucrări pentru reabilitare acoperiș și fațade Corp E, str. Domnească nr. 111 (pdf, formulare, clarificare)

  • Servicii de verificare metrologică balanţe (pdf)

  • Servicii de verificare si incarcare stingatoare de incendiu (pdf, formulare)

  • Servicii de simulare săli de lectura, biblioteca şi spaţii de cazare (pdf, formulare)

  • Produse pentru sudare (pdf)

  • Servicii de dezinsecţie şi deratizare în spaţiile din cadrul Direcţiei Cămine, Cantine şi Proiecte Studenţeşti (pdf, formulare, clarificare 1, clarificare 2)

  • Ramă diplomă format A3, Trofeu, Plachetă - profesor DHC/ profesor emerit/ profesor onorific (pdf)

  • Servicii de închiriere auto transport persoane ocazional, intern şi internaţional (pdf)

  • Înlocuire display laptop (pdf)

  • Steaguri cu accesorii (pdf)

  • Servicii de imprimare tichete de masa (pdf)

  • Gaze tehnice şi chirie butelii - perioada mai-decembrie cu posibilitatea de prelungire pe o perioadă de 4 luni (pdf)

  • Saci aspirator, bandă reflectorizantă (pdf)

  • Servicii de dirigenţie de şantier pentru lucrările de Reabilitare laboratoare ELNAV – Corp I din str. Domnească nr. 111 (pdf, formulare)

  • Servicii de spălare a autovehiculelor (pdf)

  • Materiale pentru intervențiile și extinderile la nivelul rețelelor de calculatoare din cadrul Universității (pdf)

  • Materiale pentru înlocuire parchet cu montaj (pdf)

  • Servicii de curierat pentru Universitatea Dunărea de Jos din Galați, în perioada 01.05.2016-30.04.2017 (pdf, clarificare)

  • Telefoane mobile (Smartphone-uri) (pdf)

  • Servicii de servire masă, în perioada aprilie-decembrie 2016 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni (pdf, clarificare, formulare)

  • Abonament lunar la servicii de informare legislativă- Lege 5 Online LEADER, Lege 5 Online BASIC, Serviciu urmărire dosare, pentru perioada 01.05.2016 –30.04.2017 (pdf)

  • Servicii CATV în perioada 01.05.2016 – 30.04.2017 (pdf)

  • Flori, aranjamente florale şi coroane (pdf)

  • Lămpi videoproiectoare (pdf)

  • Servicii de transport date și internet pentru perioada 01.05.2016 – 30.04.2017 (pdf)

  • Servicii de realizare a unui studiu ştiinţific privind evaluarea avifaunei din zona lacurilor dobrogene adiacente Dunării (pdf, formulare)

  • Lucrări laborator de anatomie în cadrul Facultăţii de Farmacie şi Medicina (pdf)

  • Materiale electrice (pdf)

  • Servicii de asigurare a instalaţiilor, echipamentelor şi bunurilor la Construcţia experimentală a proiectului RO-0054-EEAGRANTS (pdf)

  • Produse pentru întreţinerea parcului auto (pdf, clarificare)

  • Servicii poștale de distribuire a corespondenței pentru perioada: de la semnarea contractului de ambele părți – până la 31.12.2016, cu posibilitate de prelungire pe 4 luni în 2017 (pdf, clarificare)

  • Servicii de îndepărtare a reziduurilor de tencuială tip moloz de pe conisele caminului B din Campus Al. I. Cuza (pdf)

  • Materiale pentru zugrăveli și amenajări interioare (pdf, clarificare)

  • Telefoane mobile (smartphone-uri) (pdf)

  • Kit semnatură digitală (pdf)

  • Materiale pentru diseminare (proiect KA2 EXPLAIN 2014) (pdf, siglă)

  • Servicii de dezinsecţie şi deratizare în spaţiile din cadrul Direcţiei Cămine, Cantine şi Proiecte Studenţeşti (pdf, formulare, anunţ anulare cumpărare directă)

  • Servicii organizare eveniment pentru sesiunea de deseminare în cadrul proiectului KA2 EXPLAIN 2014-1-IT01-KA200-002650 (pdf)

  • Servicii de reparare laptop (pdf)

  • Actuator sensor capac frontal pentru imprimantă Toshiba e-studio 182 (pdf)

  • Servicii de închiriere de navă cu echipaj pentru navigaţie internă şi organizare masă rotundă "Contribuţia adusă de prof. dr. univ. George Antonoiu ştiinţei Drept penal" (pdf)

  • Servicii de traducere din limba română în limba italiană (pdf)

  • Servicii de închiriere sistem de sonorizare pentru conferinţă de inaugurare Institut (pdf)

  • Rețele wi-fi și acordare premii pentru Facultatea de Inginerie (pdf)

  • Set de patru falci tip V pentru bacuri mecanice (pdf)

  • Produse pentru sisteme de alarmare şi pază (pdf)

  • Pachet de telefonie cu abonament de voce, date şi terminale” în cadrul proiectului: Restaurarea complexului de ecosisteme acvatice şi terestre din Ostrovul Fundu Mare, parte a Sitului RAMSAR 1074 „Balta Mică a Brăilei” (pdf, clarificare)

  • Regulator de aer pentru echipament de tratament la presiuni înalte R-1/2, P160&B160 – RESATO (pdf)

  • Materiale sanitare (pdf)

  • Invitatie si Caiet de sarcini- Planșe demonstrative pentru criminalistică pe panou PVC inscripționate cu autocolant (pdf)

  • Servicii de proiectare şi lucrări de reabilitare spaţii Corp MG str. Eroilor nr. 34 (pdf, formulare, desene)

  • Servicii organizare eveniment muzical (pdf)

  • Tricouri inscripţionate (pdf)

  • Verificare supapă de siguranță și eliberare buletin de verificare pentru autorizarea în funcționare a recipientului de la compresorul tip Stanly FT480/10/200T – Corp F- Campus Științei- str. Domnească nr.111 (pdf)

  • Verificare supape de siguranță și eliberare buletin de verificare-CT Campus Ştiintei (pdf)

  • Servicii de asigurare CASCO, RCA, pesoane şi bagaje (pdf)

  • Materiale pentru reparații și întreținere în cadrul Direcției Cămine, Cantine și Proiecte Studențești (pdf, clarificare 1, clarificare 2)

  • Servicii de medicina muncii, analize medicale , examen psihologc și eliberare aviz medicina muncii pentru perioada martie - decembrie 2016 cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni în funcție de necesitați (pdf, formulare)

  • Produse pentru staţie pilot acvacultură (pdf)

  • Tabletă (pdf)

  • Stabilizator de tensiune, invertor de tensiune, acumulatori auto şi redresor baterii în cadrul proiectului de cercetare PN-II-RU-TE-2014-4-2584 DEDICAT-DOAS (pdf)

  • Materiale electrice și sanitare (pdf, clarificare)

  • Servicii de realizare a unui studiu ştiinţific privind determinarea migraţiei şi a zonelor de reproducere a sturionilor anadromi pe sectorul Brăila-Călăraşi (pdf, formulare)

  • Produse proaspete de patiserie şi cofetărie (pdf)

  • Servicii de tipărire carte (pdf)

  • Servicii de interpretariat (pdf)

  • Materiale pentru legătorie (pdf)

  • Exhaustor (pdf)

  • Servicii de dezvoltare aplicaţii server internet şi intranet pentru perioada 01.04.2016 – 31.12.2016, cu posibilitate de prelungire pe 3 luni în 2017 (pdf, clarificare)

  • Servicii de catering (cofee break), în perioada martie-decembrie 2016 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni (pdf)

  • Servicii de proiectare a studiului de soluţii pentru obţinerea unui spor de putere necesar alimentării cu energie electrică la anexa clădirii ,,Unitate Integrată pentru Realizarea Uneltelor de Pescuit din str. Dr. Al. Carnabel'' (pdf, formulare)

  • Materiale necesare dotării Sălii de conferință, laboratoarelor și birourilor Institutului Transfrontalier de Studii Internaționale și Justiție Penală (pdf)

  • Apă îmbuteliată - bidon capacitate 19 litri, în perioada martie-decembrie 2016 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni (pdf)

  • Servicii de dirigenţie de şantier pentru Reabilitare Atelier Şcoală din Clea Prutului Nr. 3 - intrare in legalitate (pdf, formulare)

  • Bust gips George Antoniu (pdf)

  • Lapte condensat, zahăr, cafea, pentru desfăşurarea activităţii în cadrul cantinelor studenţeşti, în perioada martie-decembrie 2016 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni (pdf)

  • Upgrade sistem de calcul (pdf)

  • Servicii de montare aparat de aer condiţionat cu traseu frigorific suplimentar (pdf)

  • Azot lichid 5.0, cu servicii de răcire vas şi transport la beneficiar (pdf)

  • Servicii de asistență remote pentru maşina de tracţiune Testometrie A 350 (pdf, formulare)

  • Autocolant și plachetă (pdf)

  • Tricouri personalizate (pdf)

  • Manipulator robotic (pdf)

  • Hidranţi şi piese hidranţi (pdf)

  • Pâine albă 300 g şi chiflă albă 80 g (pdf)

  • Echipament de protecţie şi lucru (pdf)

  • Materiale necesare realizării de mobilier pentru Centrul de Reuşită Universitară (pdf)

  • Autocolant și plachetă (pdf, anulare cumpărare directă)

  • Materiale necesare realizării de mobilier pentru dezvoltarea spaţiului de documentare bibliografică şi a centrului de cercetare pentru studenţi, din cadrul Facultăţii de Inginerie (pdf)

  • Steaguri personalizate cu accesorii' (pdf, clarificare)

  • Servicii de raparaţie (încărcare cu Freon) unitate de răcire; Instalaţie de extracţie cu fluide supercritice (pdf)

  • Echipament pază și securitate (pdf)

  • Piese şi consumabile motoare termice (pdf)

  • Servicii de inlocuire la sistemele alimentate cu gaze naturale din laboratoarele departamentului de Chimie, Fizica si Mediu (pdf, formulare)

  • Jaluzele verticale și materiale pentru înlocuire parchet (pdf)

  • Servicii de raparaţii polizor unghiular (pdf)

  • Folie sablare pentru geamuri (pdf)

  • Produse petroliere (pdf)

  • Produse necesare pentru desfășurarea activităților din cadrul Biroului Rectorat, pe parcursul anului 2016 (pdf, clarificare)

  • Becuri proiectoare (pdf)

  • Electrod metalic XM140 (pdf)

  • Geam tras float (transparent) (pdf)

  • Servicii de catering pentru 80 persoane în data de 26.02.2016 (pdf)

  • Materiale sanitare (pdf)

  • Indicatoare și benzi fotoluminiscente din PVC, și dibluri + holtzsuruburi (pdf, clarificare)

  • Alimente şi materiale de curăţenie (pdf)

  • Servicii tipărire carte şi materiale promoţionale (pdf, clarificare 1, clarificare 2, clarificare 3, anulare achiziţie directă)

  • Servicii de inspectie tehnică periodică (pdf)

  • Materiale publicitare necesare promovării activităţilor Centrului de excelenţă Prelucrarea Polimerilor (pdf, clarificare, model pliant)

  • Materiale pentru amenajări în sala B05 (pdf)

  • Servicii de mentenanţă și întreținere a site-urilor Facultății de Științe Juridice, Sociale și Politice, cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni pe anul 2017 (pdf, clarificare 1, clarificare 2)

  • Materiale necesare realizării de mobilier în regie proprie (pdf)

  • Bannere ediție on –line și bannere ediție print (pdf)

  • Malt Munich, drojdie uscată de fermentaţie, sticle brune, capace metalice pentru sticle şi plăci filtrante (pdf)

  • Echipament pază și securitate (pdf, anunţ anulare cumparare directă)

  • Servicii de catering pentru 30 de persoane în data de 19.02.2016 (pdf)

  • Servicii de verificare - funcţionare şi montare a două termocupluri pe capacele vaselor instalaţiei la presiune înaltă - Resato (pdf)

  • Electrozi folosiţi în scopuri ştiinţifice (pdf)

  • Servicii de verificare meteorologică şi reparaţii cu asigurarea pieselor de schimb - cântare (pdf)

  • Servicii de acompaniament pian, antrenament vocal şi asistent spectacol muzical (pdf)

  • Servicii de medicina muncii, analize medicale, examen psihologic și eliberare aviz medicina muncii, pentru perioada februarie – decembrie 2016 cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni în funcție de necesitați (pdf)

  • Telefoane (pdf)

  • Postere şi roll-up-uri (pdf)

  • Materiale sanitare (pdf)

  • Piese de schimb şi repararea unităţii de distilare Kjeldahl UDK 130D (pdf)

  • Produse de curățenie și igienă (pdf, clarificare)

  • Servicii de analize spectrale - studii doctorale (pdf)

  • Furtun de gaz metan şi cleme nichel pentru conectare furtun (pdf)

  • Ştampile cu text (pdf)

  • Servicii catering (pdf)

  • Alimente pentru Contractul IDEI 39/2011 (pdf)

  • Servicii de certificare sistem de management în conformitate cu standardul ISO 14001 pentru Departamentul de Acvacultură, Ştiinţa Mediului şi Cadastru din cadrul Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi (pdf)

  • Saci pentru aspirator, bandă reflectorizantă (pdf)

  • Materiale pentru înlocuire parchet (pdf, clarificare)

  • Placă TEGO, cherestea brad și cuie (pdf)

  • Scară Aluminiu și produse electrice (pdf)

  • Servicii de verificare şi încărcare stingătoare de incendiu (pdf)

  • Lucrări de reparaţie instalaţie de climatizare Cantina nr.1 (pdf, clarificare)

  • Pui de sturioni din specia nisetru (pdf, clarificare)

  • Servicii de asigurare de răspundere civilă auto-RCA GL 80 CSG (pdf)

  • Filamente de wolfram (pdf)

  • Servicii de asigurare a echipamentelor în cadrul proiectului POP nr. 18/22.04.2013 „Evaluarea supravieţuirii și răspândirii în Marea Neagră a puilor de sturion din speciile amenințate critic lăsați în Dunărea Inferioară” (pdf, clarificare)

  • Servicii de reparaţii auto, GL 11 UNY (pdf)

  • Servicii de verificare a hidranţilor interiori şi exteriori din spaţiile de învăţământ şi spaţiile de cazare (pdf, formulare)

  • Materiale sanitare (pdf)

  • Lapte proaspat de vacă (pdf)

  • Servicii de catering (pdf)

  • Curea transmisie (pdf)

  • Servicii de service pentru case de marcat (pdf)

  • Ştampile (pdf)

  • Servicii de demontare - montare, verificare și punerea în funcțiune DRON 3M (pdf)

  • Servicii de îngrijire zonă verde campus și parcuri din perimetrul Direcției Cămine-Cantine (pdf)

  • Servicii de reparații utilaje de răcire - Stație pilot de produse lactate (pdf)

  • Servicii de mentenanță pentru sistem depunere film conductor prin metoda sputtering și pompă de vid Leybolds utilizate la pregătirea probelor pentru microscopul electronic SEM (pdf)

  • Piese de schimb şi repararea unităţii de distilare Kjeldahl UDK 130D (pdf)

  • Servicii de asigurare CASCO şi RCA (pdf)

  • Furaj special pentru peşti (pdf)

  • Materiale promoţionale (pdf, clarificare)

  • Filme Fotodozimetrice (pdf)

  • Reparaţie laptop (pdf)

  • Indicatoare şi benzi fotoluminiscente din PVC, și dibluri + holtzsuruburi (pdf, clarificare 1, clarificare 2, anulare cumpărare directă)

  • Echipamente de protecție și materiale pentru curățenie (pdf, clarificare)

  • Servicii de închiriere bazin de înot (pdf)

  • Materiale pentru curățenie - Stația Pilot de Produse Lactate (pdf)

  • Servicii de publicitate - publicare anunţ în ziar local (pdf, clarificare)

  • Pui de sturion (pdf)

  • Produse protocol (pdf)

  • Servicii de asistenţă tehnică online pentru soft-urile de gestiune a cantinelor studenţeşti ale Direcţiei Cămine, Cantine 01.01.2016-31.12.2016 cu posibilitatea de prelungire a contractului cu 4 luni în anul 2017 (pdf)

  • Tabletă (pdf)

  • Apă şi diverse sortimente de sucuri până la 31.12.2016 cu posibilitatea prelungirii contractului cu înca 4 luni (pdf)

  • Abonament lunar la programele de consultare legislativă Legis Studio, Legis Plus, Eurolegis (pdf)

  • Servicii de intreţinere lunară , reparaţii și verificarea tehnică periodică pentru echipamentele din centralele termice care deservesc clădirile –spații de învăţământ și căminele studenţeşti ale Universității "Dunărea de Jos” din Galați (pdf)

  • Servicii de întreţinere lunară şi revizie generală ascensoare de persoane/marfă (pdf, declaraţie SSM)

  • Reactualizare proiect instalare şi avizare RADTI (pdf, formulare)

  • Servicii de mentenanţă pentru sistem informatic existent privind managementul financiar-contabil (pdf)

  • Servicii de publicitate - publicare anunturi in ziar central (pdf)

 
Login
Cautare
cuvinte cheie
Introdu adresa de email pentru a primi un raport cu ultimele stiri din universitate
Prezentare Carte
Security, Safety and Continuity on Agrifood Chain



Autor: Silvius STANCIU
Pret: 31,00 £ RON
Ce resurse ati dori sa gasiti aici pe site?
Str. Domnească, nr. 47, 800008 – Galaţi,ROMANIA
Fax: (+40) 236 46.13.53
Copyright© 2009 Universitatea Dunarea de Jos - Galati. All rights reserved